Back to school!

Tjohooo!!!
Idag har man börjat skolan igen, både kul men tråkigt. Mitt påsklov blev ju inte riktigt som jag väntat mig eftersom jag råkade bli sjuk men det blir inte alltid som man tänkt sig och det är väl härligt :D Det blev ingen rivstart i skolan direkt, hade idrott och sen hade jag inga mer lektioner, förutom löpningen då. Vi körde ett intervallpas idag och det såg ut såhär: 2,2km + 1,2 km + 1km + 800m + 600m. Det kändes faktiskt bra idag, jag hade inte förväntat mig det så jag blev lite förvånad, men som sagt det blir inte alltid som tänkt sig, och det är väl härligt :D
Efter passet åkte jag in till sollentuna centrum med Sara och Emmy. Jag köpte tandkräm, mitt val sport (som innehåller den dagliga dosen med vitaminer, mineraler och antiixidanter) samt framkallade 96 bilder från portugallägret. Nu sitter jag här efter den enormt goda middagen (laxsås med spenat) bredvid Fia och vi ska plugga geografi, har ett arbete som ska in på måndag...det är skönt att vara ute i god tid så man slipper panikskriva i helgen! Nej..have a ot of work to do, so I have to say goodbuy..but I promise you I will be back! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0