Inte roligt att vara 18...

Tack för alla gratulationer! Roligast var i alla fall det jag fick se på emmy, fia och marys blogg www.fiemma.blogg.se, de hade lagt upp typ 20 bilder på mig som jag inte hade sätt tidigare...
Min födelsedag var bra, mycket gott fika och presenter. Jag fick mest pengar, ganska mycker mot vad jag brukar få..men man tackar och tar emot. Men vad ska jag göra för pengarna? Spara eller...!?
Vad jag menar med rubriken är att dagarna efter jag fyllt 18 inte har varit roliga. Jag jobbade måndags och tisdags och fick gå upp jättetidigt för att springa innan jobbet...sen när jag väl var ledig idag så har jag legat och haft hög feber..det började igår, jag kom hem efter jobbet och stack sedan ut och tränade (backintervaller) och det gick kanon!!!! Men sen kom jag hem och satt och pillade i maten för att jag inte hade någon matlust och sen vet jag inte vad som hände. Jag började må illa och fick jätteont i huvudet. Hela natten låg jag och spydde! Kul, nej det är hemskt..jag kände mig döende och jag kunde inte sova...ååå det är synd om mig..haha!! Nu känner jag mig helt kraftlös, men det är kanske inte så konstigt när det ända jag fått i mig på ett dygn är: ett glas påskmust, ett halvt glas youghurt och lite blåbärssoppa!! Men jag har tagit en treo och känner mig lite bättre nu!!
Så dagen har alltså tillbringats framför tvn...jag har sappat runt mellan kanalerna och följande serier/filmer har setts: Nyhetsmorgon, Malou efter 10, Desperete Housewifes, Kalle och chockladfabriken, Top gun! Det har varit ganska så underhållande! Nej, nu ska jag försöka kurera mig så gott det går, kanske med mammas medecin mot influensa: Popcorn och coca cola!! 

          


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!

2007-04-04 @ 19:12:58
Postat av: Sweetiepie

Poor little sweetiepie... Hade jag varit där nu så hade då fått en stor "krya-på-dig-puss"!!=) Ring mig någon gång när du känner dig bättre!

Puss!

2007-04-04 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0