Livslustdag!

Idag har alla tvåor på rudbecksskolan livslutsdag. Man fick i måndags välja några aktiviteter och jag valde, som alla andra löpare gjorde, skrattyoga och meditation. Jag ser framemot dagen och framförallt skrattyogan! Det är skönt att det är löpare med så att man känner några, annars vet i fasiken om jag skulle vågat!
Sitter nu här vid datorn bredvid en arg FIA KOSKINEN som säger att jag är en tönt. Vav trevligt, va kul, jaha...man reagerar inte längre för hon har andvänt sönder ordet. Men jag hoppas att hon blir på humör efter lite skrattyoga.


Visst ser det för härligt ut!!!! Matte!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

skrattyoga? vad är det :P?

2007-04-25 @ 13:52:48
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0