Lördag!

Hej!
Idag vaknade jag klockan 8.00 vilket jag tycker är på tok för tidigt en lördag, och kunde inte somna om! men men...åt en god frukost som bestod av:
-fil och flingor med skivad banan

- en trehörningsmacka med philadelphia och skinka
- ett glas apelsinjuice

Sen bärde det av till sollentunavallen där Turebergstafetten idag avgjordes. Jag, Frasse, Mary, Tessan, David och Micke stod och hejade febrilt på våra löpargymnasiekolleger! Samma gäng + Linda och Maria hade igår mysfredag då vi lagade tacos och körde maffia (ett rollspel som fransson har lärt oss) och detvar skitkul!!!!!!!

Nu har vår kompis Nathalie kommit till löpargymnasiet och hon och frasse har kikat på kort. Nu ska vi antigen spela spel eller kolla på film..mary vill inte spela spel, eller nu vill hon. Mary och tessan ska kanske göra vasrma mackor och själv är jag ockås ganska hungrig nu...ska nog slänga ihop en lätt pastasås!!!

//matte!




takethat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0