Tisdag!!

Hej mina vänner! Står här vid data disken i skolan, har nämligen hål nu! Det luktar jättemkt kaviar här, usch! Hoppas det inte är jag..jag hatar nämligen kaviar!!! Vi hade nyss gympa. Först fick vi lära oss om första hjälpen,sedan blev det hård match i basket. Det skulle vara kulom ngn kunde vricka foten,då vet jag hur man ska linda!

I eftermiddag blir det gräsintervaller vid sportfältet, ska bli kul! Men it hurts a lot i mina lår efter tävlingen i förgår, så det är väl inte så bra :S men men, det är j Terräng SM på söndag så det hinner väl försvinna!  Jag orkar inte skriva mer nu för det här tangentbordet är cp...man måste slå med all kraft man har för att det ska bli mellanslag annarsserdetutsåhär.

//,matte!

Kommentarer
Postat av: Jessie

hoppas att du inte lindar lika hårt som axel, jag hade blodstopp i tårna efteråt!!

2007-04-24 @ 18:50:41
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0