Vilket väder!

Har nyss sprungit ungefär 8 km i det varma vädret vi har. Det var mulet, men ändå varmt och härligt! Jag, Tessan och Frasse sprang vid järvafältet. Det är verkligen en skön runda. Bort ifrån industrier och fula betonglägenheter, till ett landskap som påminner om landsbygden, med kossor och hästskit..då känner jag mig hemma!

Livslustdagen idag var bra. Skrattyogan var så jäklarns kul. Har inte haft så kul på länge, nog för att jag har roligt ofta, men det här var något alldeles speciellt. Tessan var helt galen, och alla smittades av varandra. Sen hade vi meditation också, men det var inte lika kul, jag har svårt att sitta stillså det var väl där som skon klämde. 

Snart är det middag och efter den ska vi ha myspys här. Det blir film!!! 

//matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0