Jullov!!

Nu är jag hemma i Askersund och det är jullov!!!! Idag har vi haft avslutning i skolan..med en bra julshow som vanligt. Efter det blev det träning, första 20min med Sara och Emmy...sedan brände jag på. Sedan blev det lite stress och jag vet batt jag hann tänka: jag glömmer säkert något..och det gjorde jag också. Jag glömde hälften av mina träningskläder..så nu blir det träning utan mina favvo-tights och utan tunga distansskorna..har dock med mig ds-trainer/spikskor..så jag ska nog klara mig. Men det är så typiskt..aja, jag får åka in till Örebro och köpa ett par till tights. Tågresan var både skön och inte skön..jag var astrött och sov ibland men det var smockat med folk!!

Nu kanske ni undrar varför jag lägger in en bild från Aloha, Hawaii här..mitt i vintern. Klura på det ni :D

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Emmy

jag vet, jag vet, jag vet varför du lägger upp en bild ;)haha

2007-12-22 @ 21:31:29
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0