Lördag morgon!

Godmorgon Sverige!!! Jag och Tessan är uppe med tuppen..vi ska till Bosön och springa. Igår var det en toppendag..dagen började med långintervaller vid rösjöspåret, det kändes kanon..bra tider trots att jag spar lite lite på krutet..i skolan ett prov som också kändes kanon, en rolig ensemble lektion efter det..på kvällen åkte jag, Mickan, Mary, Tessan och David till sollentuna centrum och åt på pasta/pizza restaurangen som finns där..väl hemma pluggade jag "det märkliga talet e" i matten (och e är verkligen ett märkligt tal) och kollade på en riktigt klassisk amerikansk collegefilm: leagally blonde! Tidig läggning..drömde mig bort till varmare och tropiska länder..

Idag har jag inget planerat förutom träningen..ska eventuellt gå på stan efter träningen men enligt väderprognoserna ska det bli 5-7 minusgrader och det känns inte bra..

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0