Lördag!

Igårkväll ställde jag klockan på 08.55 för att inte missa julkalendern..nörd!! Den verkar mysig. Efter det somnade jag om och sov en stund till. Långpass därefter och usch..det späregande och blåste konstant..när jag kom tillbaka var jag förlamad, jag kunde knappt knyta upp skorna...därför blev det en varm dusch efter det!! Efter det åkte jag, mamma, pappa och syrran till Åsbro för att kolla på derby (innebandy)..Askersund mot Åsbro. Brorsan spelar i Askersund, han gjorde ett snyggt frislagsmål men tyvärr förlorade de den mkt jämna matchen med 9-8. Nu kanske många undrar vilket lag jag hejjade på eftersom jag tävlar för Åsbro i löpning men bor i Askersund..svaret är såklart Askersund!! 
Ikväll händer inget speciellt..ska äta middag, kolla på svensson svensson och babben och co...riktigt mys bara. 

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0