Nytt rekord!

Sitter skönt i datastolen efter 10km + 6x100m och avnjuter en banan. Säg mig, finns det något bättre? Idag gick det väldigt lätt och springa...kroppen var tung men det kändes som om jag sprang utan och tänka..lustig känsla. Jasg brukar alltid springa en runda som är uppmätt 10km och idag sprang jag 2 och en halv minut snabbare än vanligt..utan att vara speciellt mycket mer trött..undrar hur det går ihop :D Jag tror det var förlusten i monopol (Storebror vann) som gjorde att jag tog ut revanch på träningen. Eller så var det att jag hade Amanda Jensen i hörlurarna..hon är grymm!!!
Snart kommer Farmor och Farfar och lite släkt hit..ska bli mysigt. Jag träffade de igår också..men jag får passa på att träffa de eftersom jag inte är hemma så mkt! Jag och lillebror hart bestämt oss att spela in en sketch..så höll utkik här på bloggen så kanske jag publicerar ett klipp..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0