Onsdag!

Tjohooo!! Idag har det varit en skojsig dag som började med Ensemble..alla spelade tillsammans idag, låten heter "play that funky music..". Det var skitskoj och denna låt spelar jag piano på. Jag ångrar inte en sekund att jag valde Ensemble!! Jag tycker vi är en mysig grupp som har skitskoj. Därtefter har dagen flytit på..kört en distans med Oliver och Adam vid rösjön. Åh, nu kom jag på vad jag måste berätta...vår käre bloggkollega Frasse var uppe halva natten för att plugga till ett engelska tal om löpargymnasiet. Han var lite nervös inför detta tal. Han tvekade om han skulle ta bussen eller cykla till skolan..det blev det sista vilket han nu ångrar. Han hann bara till bron (50m från löpet) där han olyckligtvis vurpade..denna vurpa slutade på löwenströmska sjukhuset och två stygn..i handen. Osis. Denna lilla incident tycker jag man kan ta lärdom av..man kan bekymra sig över en struntsak för att nästa sekund råka ut för en olycka som kan leda till svåra skador..i värsta fall döden. muntert! 

kram matte!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0