Suck...

Vilken julefrid vi hade..vi satt och rimmade på paketen och skrattade och hade oss. I och för sig satt Jessica och småbråkade hela tiden men det har vi blivit så vana vid nu..men sedan sa jag att sluta bry er om Jessica hon vill bara ha uppmärksamhet och stjäl bara energi. Då säger Jessica något som vi skulle hålla tyst om..för igår när vi skulle spela rapakalja och skulle fixa skydd så ingen kunde se så använde vi pärmar som skydd. Jag bara tog en pärm och hade ingen aning om vad den innehöll. Men det visade sig att den innehöll kvitton och överst låg ett kvitto från siba..jag trodde det var ett kvitton från tvn eller något men så fick jag se att det stod digitalkamera som jag önskat mig i julklapp. Då sa jag det till Jessica att ojsan nu vet jag vad jag kommer att få i julklapp (jag var i och för sig nästan säker på att jag skulle få en digitalkamera eftersom alla i familjen gått omkring och sagt vilken fin julklapp jag skulle få)..men iaf så sa Jessica det nu till mamma för att hon ville gära mig arg. Tror ni att min mamma blev glad då eller? hehe..nej. Jag vill nästan skriva det där hemska ordet man skriver om människor som man verkligen inte tycker om till min syster Jessica..jag har lust att banka i lite vett i henne men man ska inte slå kvinnor..men just nu är jag så jäkla trött på henne så jag har lust at bryta den normen och slå till henne..aaaaaaaa!!!! Kan inte någon ängel komma och hämta mig..

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Sanna

God jul på dig med Matte = ), och jag kallar Södertälje vad jag vill för som sagt du bor ju inte här ... : )

2007-12-24 @ 11:52:26
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0