Tisdag!

Hoppla och så var det tisdag! Dagen började med ännu en mattelektion med Anders Öberg...jag blir galen på honom. Jag har verkligen följt planeringen till punkt och pricka men idag sa han..jag och nu ska ni vara på sidan 115..jag är på sidan 105. Men matte är faktiskt kul att plugga. Efter skolan drog vi som vanligt på tisdagar iväg till sätra. 4x200m 4x150m 4x150m..ganska så snabbt. Jag kan nu lägga till ännu ett bra sätrapass..har byggt upp ett "flow" nu. Om jag tyckte att förra passets sista 150m gick fort så gick den här desto fortare..under 19s är det ända jag vill avslöja. Efter passet cyklade jag till stinsen och klippte mig..blev kanske lite kort men vad fan då behöver jag inte klippa mig på länge. Köpte sedan en mango, bananer, vaniljyoughurt (ingredienser till smoooooothie) och nötter..
Nu skriver jag ett arbete om en sjukt intressant sjukdom...ALS...den som hon på rapport fick för ett par år sedan.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0