Torsdag!

Nyss hemkommen från Örebro. Först blev jag avsläppt vid mässhallen för att genomföra ett intervallpass. 3 x (300-200-150)..det gick kanon, jag kände mig riktigt snabb, stark och lätt idag!! Men det var lite tråkigt att springa själv när man är van vid den härliga stämningen det brukar vara i sätra. Mässhallens banor är lite jobbiga för de är värsta avlång..kurvorna är jättejobbiga att springa.
Efter passet åkte vi till mariebergs köpcentrum..jag pallar inte att gå i affärer bland tusentals folk + at jag inte köpte något. En bra sak var att jag fick min digitalkamera fixad och vet ni vad? De hade slut på 1GB minneskort så jag fick 2GB!!! Wow..med 8 megapixlar kan jag ta 500 bilder..nice!!

Nu ska jag vila, vila..sedan ska jag kolla på när bror min spelar fotbollscup.


kram matte!


Kommentarer
Postat av: Johanna kroon

jag var med i mässan igår, synd att jag missa dig. Hoppas du har det bra :) du skriver bra blogg ! kram

2007-12-28 @ 11:01:23
URL: http://JohannaBob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0