Äntligen, som ni har väntat...

Hej gott folk!
Det blev som jag befarade. Jag skapade bloggen och skrev ett inlägg, sen har det varit dött, vilket Matte vid flertalet tillfällen under den gångna veckan har påpekad och beklagat sig över. Från min egen sida kan jag väl inte annat än hålla med om att det är sorgligt att skolarbete tar upp så mycket tid av mitt liv att jag inte hinner prioritera något annat än mina vänner och träningen. Men det ska bli bättringen, härmed utlovas det! Fiemma kommer inte ha en chans att hänga med i utvecklingen... (Jag försöker inte alls skapa någon rivlitet mellan bloggarna;))

På tal om att inte ha tid. Jo, en spektakulär sak har hänt under veckan om man frågar Anna, Linnea och Matte. Jag har inhandlat en kupévärmare. Kristoffer Fransson har under de senaste månaderna varit tvungen att sova med dubbla täcken och fleecetröja för att inte frysa bort under natten. Fönstrena på löp läcker något otroligt med luft att det inte hjälper att jag har lagt vikta gardiner för och satt elementen på högsta effekt. Efter inspiration från en viss hobbymeckare (David) fick jag helt enkelt nog!
För er fördomsfulla människor som inte har en aning om vad Blocket är för en hemsida kan jag berätta att där läggs dagligen flera tusen annonser upp av människor som vill köpa eller sälja begagnade eller nya produkter. Kort sagt, här kan man göra fina kap om man har lite flyt! Det hade jag. En kille vid namn Marko sålde sin alldeles oanvända kupevärmare för 150kronor. Jag tyckte det var ett väldigt bra pris och slog till direkt. Av någonoutgrundlig anledning har jag av denna händelse blivit allmänt  hånad och utskrattad av ett antal personer på löp. Men fläkten hämtades av mig personligen onsdag 19.15 vid Karlbergsstation och har sedan dess använts flitigt i mitt rum! En missräkning var dock att fläkten låter lite mer än beräknat så den kan inte stå på under natten. Men att inte behöva huttra när man kryper ner i sängen är guld värt!
Jag lover att bilder på den nu välkända kupevärmen kommer att läggas upp inom kort!

Med förhoppning om att ett sånt här inlägg ska bli mer regel än ovanlighet :D
Ha det gött
/Frasse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är helt rätt frasse... all andra kan ta sig! :Pjag ska nämnligen skaffa en sån själv :P dock så tänker ja inte köpa den utan sno den av någon =)

2007-02-16 @ 15:57:10
Postat av: The Bitch

Måste säga att storyn med kupévärmaren har varit extremt underhållande hela veckan... Dock måste jag tillägga att det är skönt och veta att du får din välbehövda skönhetssömn om nätterna. Håll mig underrättad om nästa investering på Blocket...!! Många pussar till mina sweetiepies!!

2007-02-16 @ 16:46:00
Postat av: Anonym

shiiiiit va töntigt!

2007-02-16 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0