Besviken!!

Idag sprang jag SM och det gick inge vidare...sprang 3 sekunder från mitt pers. och det kändes inge bra, fanns inga krafter. Jag fattar ingenting!! Det kändes ändå okej innan men bläääääää!!!!!!!! Sen var jag helkonstig efter loppet och kroppen skakade. Precis innan vi skulle åka hem så var jag tvungen att sticka in på toan och spy...opps borde kanske cencuerat det där men, men! Det kändes iaf som om jag skulle dö, jag tjöt....det gjorde så ont! Ni undrar väl vad jag håller på med, och jag vet inte det heller. Just nu är jag väldigt besviken men jag har nyss ätit middag på restorante San Marco...blev en pizza och glass med chockladsås, mmmmm - då blev jag lite gladare.
Fransson sprang också idag, han persade med någon tiondel och var ganska nöjd, men han fyller ju också 18 år idag så han har annat att vara glad för! Det var allt från mig och nu ska vi se om kristoffer fransson orkar blogga.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0