Imorgon gäller det x 2 !!!

Två stora händelser kommer äga rum imorgon. Frasse fyller faktiskt 18 år imorgon, eller om en timme faktiskt! Det kommer bli uppvaktningar (iaf av mig). Jag själv kommer joina vuxenvärlden först 1 april, det är ju lämpligt att just jag fyller år på skämtdagen, men så är fallet.
Andra händelsen är att imorgon någongång mellan klockan 18.15 till 18.45 står jag på startlinjen vid årets Inomhus SM. Jag och Therese kommer lämna löpet 14.30 imorgon tillsammans med vår tränare Patrik. Ska bli kul! Hoppas på en finalplats!
Idag har vi då haft uppladdningskväll med min egengjorda köttfärssås (den fick visst bra betyg) och spel: kasta gris! Min egen prestation var väl sådär, men jag spar mitt till imorgon! Nu ska jag skriva en födelsedagsdikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0