Snart Portugal!!!!!

Snart Portugal!!!!!

Om 13 dagar åker vi till Portugal igen!! Det ser jag verkligen fram emot. På bilden ser vi (från vänster) Fia Koskinen, Jag, Sara, Frasse, Hanna och Ida. Vi är på inomhusarenan, det regnade ute då, därför har vi blött hår! Nu får vi vara där i 11 dagar också, och inte 7 som vi var förra året. Hoppas det är bra väder!! Så här ser det ut just nu (vi ska åka till de nedre regionerna):


Det ser väl inte så ljust ut, men vädret har 13 dagar på sig att ändra sig! Det finns en, nämlingen min bloggkompis Frasse, som ändrar humör efter väder. Så jag håller verkligen tummarna för sol och minst 20 grader!
   Jag bestämde mig för att åka till löpet idag. Och vet ni vad? Jag fick tag i en väldigt billig X2000 biljett, bara 150kr. Så fruktansvärt skönt. Det går 40min snabbare och det känns som om man svävar jämfört med det andra tåget. Innan tåget avgår från Hallsbergs station ska jag förhoppningsvis ha hunnit träna, plugga, gå ut med Izor och lagat mat! Tuddeliduu....Matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0