Uppdatering; Frasses livssituation

Hur ego lät inte den rubriken då? Men hela blogg-konceptet är ju egentligen bara en stor egotripp, så därför fick rubriken heta så där i alla fall. Att man läser är ju oxå ett tecken att man faktiskt någonstans bryr sig...

Jag och Matte står nu i datadisken i skolkorridoren. Vi har hål eftersom vi precis  har avslutat vår redovisning av PBL uppgiften i Historia B. Det var det sista vi gjorde i den kursen så nu är allt färdigt, känns väldigt skönt eftersom vi var alldeles för överseriösa och skrev 19 sidor. Snart ärdet oxå dax att ta emot slutbetyget i journalistik, blir intressant o se vad Mariianne Häger tycker om mig.

Som Matte skrev var det Globengalan igår. För mig gick det mindre bra. Känslan var kass. Tungt o slitet. Men för Matte yick det kanon, första gången under 2. Jag kommer ihåg själv vilken känsla det var så jag förstår verkligen hans glädje fnatt.

Gårdagens största händelse för mej blev nog istället mottaganadet av den bärbara datorn jag fick av pappa i 18 år present. Kan bara sammanfattas på ett sätt. Helt sjukt och roooligt:D Måste medge att jag känner mig lite bortskämd,men nu ska det redigeras film och spelas musik...JUDILADI!!!

Dagen idag (Onsdag) är lite oklar vads gäller upplägg. Först är det skola, sedan skall följande hinnas med i obestämd ordning: Installera datorn, Träning, Hem till Anna på semelafton, Äta middag samt lämna tillbaka böcker på stadsbiblioteket. Hur mycket tidsoptimist jag än är inser jag att något måste prioriteras bort. Frågan är bara vad. Jag tror jag gör som vanligt och låter tiden utvisa vad...

Ha det nu så bra allihopa, om ni orkade läsa igenom denna text. Tror att jag måste börja korta ner mina bloggar, enligt miss Häger är det det somär mitt problem - jag skriver för långt. ( Kanske ger ytterligare förklaring på på första stycket)

Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: Jessie

korta inte ner, det är ju kul att läsa :)! härligt med en bärbar dator :)

2007-02-21 @ 20:43:53
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0