2/3 av körkortet!!!

Ja, då har man klarat av 2 delmoment  av 3..nu är dt bara spurten kvar. Måste skriva att jag var lite nervös innan man skulle göra manövreringstestet..innan själva "utbildningen" satte igång. Min fot darrade på kopplingen, men dt var verkligen inget att oroa sig över. Allt var skitkul!!! Det roligaste var när man fick prova "volta" med en bil i säkerhetshallen. Sen skulle man ta sig ur bilen när bilen låg upp och ner...fasen vad jag garvade då!! För er som har halkan framför er kan jag säga att dt är inget att vara orolig för och att dt är hur kul som helst!!


Jag vet inte om jag inbillar mig eller om jag håller på och bli sjuk..känner mig lite hängig. I så fall är dt sjunde gången på ett halvår!! 2007 har inte riktigt varit ett tur år på den fronten..men man kan ju inte äga allt :D

Tias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0