Härligt banpass!

Idag har jag tränat..ovanligt..men just idag gick det väldigt bra. 5x400m hinder + 4x400m genomfördes och på alla intervaller underskreds de tider tränare Patrik skrivit på träningsprogrammet. Efter passet passade min syster och jag på att ta lite kort med mig in action.
På hemägen svängde vi in till ett varuhus där vi köpte ett krocket...nu är det dags för revanch efter min tunga förlust i krocketmaster 2007. Det kan ju bara gå bättre den här gången :D Igår åkte vi som jag skrev till gustavsik och spelade minigolf..9 stycken personer gjorde upp. Jag hade segern i min hand efter 10 av de 18 hålen men sen sviktade nerverna och jag kom till slut 2:a..men jag slog Brorsan och Far...det var jäkligt gött. Ni måste tro att alltid vill tävla och är värsta tävlingsmänniskan........det är jag också! 

image159
What about that passage??

kram matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0