Jag har gjort det igen...

Ännu en gång har jag haft ett litet uppehåll i min bloggverksamhet. Jag är nog vad man i bloggvärlden skulle kunna kalla för en periodare. Uppehållet har emellertid sina förklaringar. 1. VALBO GAMES gick av stapeln i helgen. Som medlem i arrangörsklubben var jag funktionär i fredags och lördag och söndag tävlade jag. Resultatet blev mycket bra - jag persande med 2.08 sekunder så ny lyder mitt nya pers 1.56.00... HELT FANTASTISKT, jag hade aldrig trott att det skulle gå så bra, även om jag kände i kroppen att pers fanns där.
Anledning 2. Scandic. Behöver inte säga så mycket mer än så. Är precis hemkommen från 320 gäster och sura medarbetare. Hänvisar till tidigare inlägg. Nu ska jag och morbror Torbjörn köra ytterligare ett pass övningskörning.

Ha det bäst
Kramen
Frasse
image175
En bild som varken stämmer in på inlägget eller årstiden, men det är i allafall jag. För ett antal år sen!

Kommentarer
Postat av: Lenis

Heej! Det var ju inte igår..! Hur är läget? Grattis till PERSET :D Kul! Ska du köra Gurkan i västerås? Ett pers till kanske? ;) Annars kanske vi ses hos Emmy&Fia på deras kalas??
Pussar!!

2007-07-26 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0