Livssituation; sista juli 2007!

Hej gott folk!

Först och främst vill jag gratulera tvillingarna Koskinen på deras 18 års dag. Jag är övertygad om att festen på lördag kommer bli jättekul :D 
Jag är precis hemkommen från Gunder Häggstadion och DM dag 2. Jag sprang 400 meter men är inte speciellt nöjd. Det blev en helt okej tid 51,7 (näst snabbaste i karriären) men jag hade gärna vunnit. Stummnade totalt sista 50 metrarna.
Idag har jag jobbat, har tappat räkningen på vilken gång iordningen, efter 300 gäster somnade jag två timmar på eftermiddagen. Sen bärde det av till YA trafikskola. Idag blev jag godkännd för första gången på övningen vi tränade på. Det kändes mycket bra. Jag åt hos mor och träffade hennes väninna Regina som följde med som suporterteam till stadion.
Imorgon var det tänkt att jag och yee och några fler skulle åka till Leksands sommarland. Men pga några avhopp och att solen lyser med sin frånvaro (hehe - där fick jag till det) ställde vi in resan. Det blir slapp hemma och träning istället. Torsdag och fredag kommer att tillbringas i den kungliga huvudstaden. Familjen Fransson ska på hotell Scandic och gå på Grönan och roa oss. Ni kan ju gissa om vi kommer kladda extra mycket på frukosten och reta Sigge extra mycke och njuta extra mycket av att bara kunna njuta av en frukostbuffé. Annars är frukostbuffé bara förknippat med ångest ;) Nej så farligt är det inte jag börjar se ljuset i tunneln - bara fem pass kvar nu!
Jag måste dock följa med familjen hem till Gävle på fredag för att jobba på lördag morgon. Sen tar jag Upptåget till Estocholmo igen, mot Södertälje och Party alá Koskinos.
Nu ska jag gå och läsa Harry Potter. Jag har fått världens nytändning efter att ha sett den femte filmen!

Måste passa på och göra lite reklam för Mickans blogg som kan behöva få upp besöksstatiskiken:

Mickans blogg

Ha det bäst
Kramen
Frasse

image183
Viktor och jag i Paris. Vi är ensamma hemma nu i tre dagara och har, tro det eller ej, hållt sams nästan hela tiden!!!

Kommentarer
Postat av: Majzan

vilken gullig bild :D

2007-07-31 @ 23:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0