Min första körlektion...

image154image155image156

image157

God Morgon!
Dagen idag är rätt fullspäckad av aktiviteter. Eller i alla fall om man jämför med hur den tidigare delen av veckan har varit. Först och främst ska jag åka ner till stan en snabbis och hämta en present till Mickan som fyller 16 år idag. Ett stort Grattis!!! Sen ska jag till Gunder Hägg stadion och hjälpa Mickan med träningen. Därefter, klockan 14.20 ska jag bege mig till YA trafikskola för min första körlekrtion. Det är inte utan att jag är lite nervös. Ska bli kul och se vad de säger. Sen har jag nästa lektion imorgon! Efter min körlektion ska jag upp till Gunder Hägg Stadion igen för min egen träning med GIF. Dagens pass kommer bli det tyngsta på mycket länge. Mjölksyra up in the ass. 3x3x200 1 min vila 6 min seriepaus. Runt 27 i snitt. Får väl se hur det går. Efter all utmattning och eventuella spyor ska jag till Brända bocken i Gävle. Det är nämligen där som Mickan skall firas med en rejäl födelsedagsmiddag. Klockan 21 uppträder dessutom Andreas Johnsson på torget. Vi har nämligen "allsång" i Gävle varje onsdag nu i sommar så jag antar att torget kommer vara smockat med folk. Trevligt värre! Detta var planerna för idag. Ni får en rapport imorgon.

Ha det bäst
Kramen
Frasse

image158
Mickan 16 år, Grattis!


Kommentarer
Postat av: Micke

choklabollar... villhavillhavillha. men det är trevligt med spya också ;D spypassen är dom roligaste ... då kan man ju sätta upp mål iaf ... att köra tills man spyr ;D hadet! å lycka till med trafik saken ...

2007-07-11 @ 13:17:25
Postat av: Mary

GRATTIS MICKAN! (som inte växer på träd) =P

2007-07-12 @ 00:24:23
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0