RIX FM festival!

Hej och hopp!
Idag vaknade jag av att hunden gnällde, inte så kul..men sånt man får stå ut med som hundägare..fast klockan var runt 10 så det var ändå dags att gå upp. Sen kände jag för att göra något vettigt så jag bakade bullar :D Men det blev ingen bulle, för precis när jag tagit ut bullarna från ugnen kom min springkompis Lukas och vi fläskade på en 10km ungefär..efter distansen kunde jag äntligen få sätta tänderna i mina nygräddade bullar..mmmm! Han inte mer än få i mig bullen förens vi stack till Örebro och årets upplaga av RIX FM festivalen..årets artister: Emilia, niclas whalgren, BWO, Danny och Ola. Det var väl sådär..mäst kul att träffa folk. Jag körde hem och nu känns dt som att cykla ungefär..kaxigt! Nu är det dags att sova, imorgon väntar....hmmm.....ett hårt banpass. mer vet jag inte..

kram matte 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0