Slappardag!

oj vilken riktig slappardag jag har haft idag. Det ända jag gjort är: övningskört, haft besök av min kusin barn, spelat OS Athen på datorn, msn;at, kollat på tv...jag blir otroligt rastlös. Ingen träning heller, usch jag mår inte bra av att sitta still. Men jag måste nog lära mig det, för att orka leva ett tag :D
Imorgon ska jag och kompisar ha gäng träff och vi kallar oss VÄRKÖ..egentligen är inte jag med från början utan det var kompisarna som hade varit på någon kulturgrej i Polen och på hemvägen åkte de förbi en skylt där det stod värkö och där började det..en av medlemmarna, Bella, kom precis hem från Spanien i veckan där hon har varit ett helt år!!!!! Hann se henne en skymt i förgår då vi spelade vollyboll/fotboll så det ska bli kul att prata mer med henne..
Resten av kvällen får vi se vad jag ska göra..kanske baka bullar till mamma (normala artonåriga killar brukar göra sånt) eller sätta på en film..vi får se!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0