Sommarens i särklass roligaste besked!

I förmiddags nådde mig beskedet som jag hoppats och längtat efter hela sommaren och våren. Under den senaste veckan har jag vetat att svaret skulle komma men inte om det skulle vara positivt eller negativt. Följdaktligen har jag alltid blivit lika uppspelt när mobiltelefonen burrat i fickan. Egentligen får man inte ha på sig mobiltelefon på mitt jobb men jag brukar alltid förbise det och sätta den på ljudlöst. Idag ringde det tre gånger. Första gången från ett nummer jag aldrig tidigare sett och de två efterföljande från familjen Kärlin i Lexe. Någonstans började en föraning gro. Inte förän klockan 12 hade jag möjlighet att ringa upp. Svaret blev ett högt och glatt skrik - Fransson jag kom in!
Och ja, nu är det äntligen klart. Mikaela Kärlin börjar till hösten på Löpargymnasiet i Sollentuna. Först och främst vill jag gratulera dig, du är verkligen värd det här och du har väntat såå länge i ovisshet. Grattis! Jag är helt övertygad om att du kommer trivas i den otroliga gemnskap vi har och att den profesionella träningen och satsningen på friidrott kommer att resultera i stora framsteg. Jag är så glad för din skull!!! Och för min egen - Äntligen får jag sällskap ner till Stockholm på söndagstågen ;)
Jag och Mickan ska ut och träna nu för imorgon väntar nya utmaningar - DM över 400 meter. Det blir lättjogg och stegringar på Hagaströms IP.

Ha det bäst
Kramen
Frasse
image181

Kommentarer
Postat av: Mary

Lovar att de var våra fina övertalningar till R som gjorde det. ;)
'
En flumm-flumm till på löp gör ingen skada ! =D

2007-07-31 @ 00:29:52
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0