Det är så härligt!

Tjohoo...om inte jag skulle jobbat så skulle man glömma bort vilken veckodag det är..men idag är det ju iaf söndag. Söndagar tycker inte jag är så roliga, för då vet man att man ska gå i skolan eller jobba dagen efter..men från och med nu ska jag ändra inställning till söndagar!
Gårdagen var händelserik och väldigt kul. Jag, Ankan, Tove och Klara genomförde dessa aktiviteter igår:
-spelade minigolf (ett slag före Klara och pristet blev en glass i hamnen)
-Glassätande vid hamnen.
-2 krocketomgångar (vann båda :D)
-Betapet tävling (det där alfapetet påm internet jag skrev om igår)
-Pizza på Askersundsgrillen
-Kasta gris (minns ni det sen portugal mina kära löparvänner?)

-Fame game - spelet om kändisvärlden
-Poker

image98
Jag på Ankans gungställning!

image99
Jag och Klara äter våran goda kladdkaka!


Kommentarer
Postat av: Fia

Fullspäckad dag ;D Nice nice!

2007-06-17 @ 18:49:10
URL: http://www.fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0