Härliga dagar!

Sommaren 2007 har börjat kanon..det är närmare 30 grader varmt och solen bara gassar...härligt! Ända nackdelen är väl att det blir väldigt jobbigt att träna och tävla i värmen och att sova..men men! Igår sprang jag 800m vid Stocksätersspelen och om jag betygsätter min prestation så får det bli ett VG -. Trots bastuvärme och knapert motstånd lyckades jag springa på (för mig en hyfsad tid) 2,01.30 det är bara 32 hundradelar från uteperset och mitt tredje bästa lopp. Men jag kan inte säga att jag är nöjd..jag ser framemot nästa söndag då det blir ett nytt 800m lopp.
Idag sprang jag innan frukost och jag blev inte alltför hungrig...sen åkte vi (med mig i fören) till Harge och la oss vid stranden och göttade..så härligt! En noggerglass slank ner...den är alldeless perfekt med nougatöverdrag och lagom stor..mmm!!! Jag han bada en gång till och har lust att göra det igen, men jag tar nog en kall dusch istället.
Imorgon börjar jag jobba..pjuhuu! 

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0