Idag är det torsdag!

En dag kvar till midsommar, tiden går fort. Idag har jag en sådan där ta det lungt dag igen. Gårdagen var lite mer hektisk, tog sovmorgon till 11 och då var det ingen ide att käka frukost för jag skulle nämligen äta lunch med daniel och yee på lantmäteriet. Efter att ha cyklat dit fick jag vänta en kvart innan sällskapet dök upp. Väl framme käkade vi kyckling pytt med lingondryck. Kanske inte det allra godaste, vi gav restaurangen 2 poäng av 5 möjliga. Det fanns gröna oliver på sallads bordet så det var iaf ett plus. Vi har tänkt att vi ska äta lunch på en del restaurnager i gävle och bedömma dessa.
Efter maten spelade vi minigolf. Jag ville väldigt gärna slå Daniel så jag fokusrede i massor. Tror nästan det blev för mycket för naturligtvis höll jag inte nerverna i styr utan puttade bort mej ett antal tillfällen. LarsEric Uneståhl har en bit kvar i min utveckling märkte jag.
Det märktes även under 800m loppet jag sprang på kvällen DM dag 1. Kom två på en tid strax över 2 min. Jag gick upp och drog, men kunde inte svara när Liwing gick om med 250 kvar. Aja det var bra att få ett till lopp. Nu är det VU som är nästa mål.
Nu ska jag ut och sola lite och ringa till Ola och Mickan.

Ha det bäst
Kramen
Frasse

image119
Yee och Daniel på restaurang Kompassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0