Jobbigt värre!


Nu har jag gått runt och varit orolig för min hals, men jag blir ju inte bättre av det så jag bestämde mig för att göra någonting kul..då visade min syster mig lite roliga grejer på hennes webbcamera..det blir en favorit i repris med flummbilder på mig och mina familjemedlemmar:

image92
Jag och kissemissen!

image93
Jag och min syrra Jessica!

image95
Jag och min bror Jebba, ser ni vem som är vem?

image96
Vi spar den bästa till sist..visst ser jag ut som den där tjocka råttan i Askungen??

Imorgon är jag då ledig från jobbet och då kommer jag kunna sova längre än till 6 iaf. Men det är kul att jobba, får tacka Viktor, Erik, Micke och vår arbetsledare Lennart för sällskapet. Just nu planterar vi skog, men snart ska vi åka ut till vätterns skärgård och måla ett hus på en ö..ganska så ganska så nice!
Efter jobbet idag var jag med Annika och Klara..vi bakade kladdkaka och misslyckade chokladbollar..kladdkakan blev god! Sen spelade vi värsta språket, ett skitkul spel där man ska härma olika yrken och imitera med dialekter och så..ett perfekt spel för mig alltså..tyvärr har jag inga bilder men ni får nöja er med muppbilderna ovan..hare bra och njut av torsdagskvällen för det ska jag göra...

wow, nu ropar mina syskon på mig att det är dags för en kastagris omgång...tjohooo!!! //matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0