Sommarlov!!

Klicka för att stänga bilden

Så här nice tycker jag det är med sommar! Att svalka sig vid en vattenspridare efter ett hårt pass..finns det något bättre?!
Idag har vi haft avslutning, först summerade vi året med Anette (vår mentor) sittandes ute samtidigt som jag mumsade på mitt saftiga Wienerbröd från cafeterian. Sen var det dags att träda in i aulan där musikarna och några fler skulle uppträda och det var som vanligt sjukt bra. Living on a prayer, you can feel it, barbara ann var några av de låtar de drog av med klass! Jag vill också gå musik, jag ska starta en kör på löpet. LÖPKÖR!!! wow, det vore något!

Nu ska jag och Frasse äta lite mat och kolla på min nyinköpta Heybaberiba dvd!! njut av sommaren!!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0