Söndag

Nu är midsommar över och det blev lika tråkigt som jag förutspått..men nu väntar roligare tider. Imorgon åker jag 08:45 från Hallsbergs tågstation mot Eksjö i Småland. Några mil från Eksjö ligger Hjältevad och där bor frasses mormor på sommrarna. Där ska jag och Frasse ladda upp oss inför världsungdomsspelen. Krocketmatcherna (jag tänker aldrig ge mig) hoppas jag blir lika jämna som våra badmintonmatcher på gympan.

Idag har jag tränat, härligt!! Sedan har jag spelat spel på ett berg med några kompisar..Geni, men jag fick tyvärr pisk av min allmänbildade ank-kompis :D
Efter det övningskörde jag lite och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra...jo, jag ska packa..tjenamors!!

matte!

Kommentarer
Postat av: eksjörunner

säg till nästa gång ni ska till eksjö.
så fixar jag fest ! :D

2007-09-12 @ 19:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0