Student!

Hej! Nu sitter jag och tar det lungt, för en gångs skull denna dag. Vi har arbetat med treornas student: smyckat flaket, pysslat med presenter och annat. Det var skitkul och ett asbra röj på flaket..kommer alltid minnas det :D
Sedan blev det lite gråtkalas, eller Linnéa stod för allas tårar tror jag, hon är världens bästa sweeetiepie!!!!!!!!!!


187056-36

Du har fortfarande inte fått varit gästskrivare, men jag lovar Linnéa att du ska få lösen till bloggen och få skriva hur många inlägg du vill...det behövs eftersom jag och Frasse är så dåliga på det. vem vet, snart kanske vi får helt unerbara inlägg, direkt från Florida! Kolla in glassen till vänster och gissa vem jag vill efterlikna?? hahahaha

Imrgon är det dags för tävling, jag är taggad och väldigt tävlingssugen, ska visa alla närkebor vad jag kan och går för :D Det bär av till Askersund idag klockan 20:15..gud skönt!

Glad sommar //matte!

Kommentarer
Postat av: Natta

Kommer å sakna dig här hemma i Sollet=( Du får höra av dig under sommaren;) Puss på dää..

2007-06-09 @ 19:52:12
Postat av: Världens bästa bitch

Tack för inviten som gästskrivare! Och ett ännu större tack för att du tillsammans med alla andra gjorde min studentdag oförglömlig. Friends 4ever!

2007-06-10 @ 10:53:59
Postat av: Anonym

böjgerier va :S

2007-06-11 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0