Tisdag som känns som måndag

Idag är det Tisdag, fast det känns som måndag, tror det beror på att jag kom hem från Stockholm igår på eftermiddagen. Hjärnan har inte hunnit ikapp. Idag hade jag tänkt mig ha en sån där slappar-ta-det-lugnt-inte-göra-nånting-dag. Jag kände att jag la ribban när jag började dagen med en timme framför TV-shop. e så ska väl sommarlov vara ibland. Morsan ringde och tjatade lite på mig om att jag ska göra en tipsprommenad till midsommar. När jag säger att jag inte orkar säger hon att hon inte känner igen mig...Men herregud! På tal om morsan så har jag kommit igång med övningskörningen (vet du vad rädsla är, den dagen du går iin i matkällarn på torpet då tänker jag övnigsköra med dig). Hag och Pappa har tränat stadskörning, backning runt hörn och fickparkering. För visso med automatbil men ändå. Det blir nog ett pass ikväll också.
Sitter och kollar på lite gamla bilder. Tänkte jag skulle publicera några som inte sett världens ljus ännu:P

Ha det så bra
Kramen
Frasse
image103
image102 

image101

Så här kul har vi när vi fredagshandlar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0