Towards Stockholm! otra vez...

Efter en knapp vecka i min hemstad Gävle bär det nu av söderut igen. Jag och Mickan kommer att inta Löpargymnasiet för att imorgon och på söndag tävla i huddingespelen. Tyvärr har jag fått besked från Matte om att hans halsmandlar inte vill ge med sig utan fortsätter värka. Mycket tråkigt, hoppas du kryar på dig!
Idag har jag varit i Kyrkan och sett när min lillebror viktor tog examen. Han gick nämligen ut 9:an idag. Om en timme skall vi på examnsmiddag med Tobbe och pappa. Mycket trevligt, sen bär det av.


Ha det så bra allesammans
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: Majzaaaaaaaaaaan

GRATTIS IGEN TILL PERSET! DU ÄR BÄST FRASSIS :)

2007-06-16 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0