Träning...

Hej gott folk!

Kom precis hem från träning på gavlestadion, eller rätare sagt; Gunder Hägg Stadion som den numera heter. Jag tränade idag med Gifarnas medeldistans grupp. Först blev det 5 km distans följt av lite sprint. 4x40m trepunktsstart och 4x100 kordinationslopp. Kände mig lite tung i benen efter helgen. Dessutom hade jag lämnat spiksorna hemma så det fick bli klumpedunsskorna. Snacka om fel tillfälle att lämna dem hemma. Menmen det gick bra, sedan körde vi lite kast med medicinbollar. Nu är jag precis hemkommen och väntar på pappa, bad snällt över telefon att vi skulle övningsköra så förhoppningsvis blir det ett sånt pass med. Kollade förövrigt upp lite om körlektioner här i Gävle, nu är det på gång på riktigt. troligvis ska jag börja i juli efter sommarlägret med två lektioner i veckan!

Så det var lite uppdatering...

Ha det så bra
Kramen
Frasse
image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0