Bio ikväll!!!!

image41

Hej hopp!
Idag har jag (mattias karlsson) tagit sovmorgon, dvs gått upp 08.15! Sedan blev det en frukost och på det en 2 mils lång löparrunda i det fantastiska vårväder vi hade idag i sollentuna! Efter det har jag degat framför tvn, kollat in världscupen i skidor och sett Mattias Fredriksson komma tvåa, det var kul! Men dagens höjdpunkt var inte min löparrunda och heller inte Mattias Fredrikssons andra plats...utan ikväll klockan 21.30 ska jag, frasse och emmy på bio! Och inte vilken bio som helst utan Beck - den svaga länken. Vi har reserverat balkonplatser i salong 1, woooow (tycker iaf en bonde som jag)!  Jag har höga förväntingar på filmen eftersom gårdagens beckfilm vi såg på löpet (gamen) inte var bra! Men eftersom den går som biofilm + att jag sett en del av trailern så tror jag den är bra!! Jag återkommer med en lång filmrecension sen...not!


Kommentarer
Postat av: Jessie

hihi, jo men jag har ju haft min blogg mkt längre än er ;) synd att inte jag ska på bio, då kanske vi hade sprungit in i varandra igen ;)
kram!

2007-03-24 @ 19:40:09
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0