Boktips!!!



Hej!
Idag har jag varit funktionär på en tävling som min klubb arrangerar..från klockan 09.00 till 16.30 ungefär. Var kul att träffa klubbfolket! Efter det åkte jag och pappa till farmor och sen sprang jag hem däifrån, blev ungefär 2mil...gick så jäkla lätt idag, kul!!!!
Jag vill tipsa om en bok jag läst..det är vår egen olympiske mästare m.m. i höjd Stefan holm som har skrivit den. De handlar om hans liv och hans väg från liten till nu. Det boken koncentrerar sig mest på är mentalträning, om hans arbete med Christian Augustsson (som hjälper honom med det mentala). Så för dig som idrottar, kan jag rekomendera denna bok, jag tycker den skitbra och jag var nära tårar i samband med OS-Athen kapitlet!! Rysningar!!! 
Imorgon fyller jag 18 år!!!!!!!!!!!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0