En tråkig dag...

Usch, vilken deprimerande rubrik. Men det är ungefär så det känns när solen skiner ute, hela klassen åker skridskor på gympan och tränar ute i solen med löp. Och vad gör jag? Sitter inne och tycker synd om mig själv... Nej då så farligt är det inte även om det hade varit roligare att inte ha ont i halsen så här första veckan i skolan. Försöker att intala mig själv om att det gör mindre ont varje gång jag sväljer... Men man ska inte klaga finns de som har de mycket värre, alla jävla fötter som inte inte verkar hålla på nån på löp, det sitter ju i lite längre än en liten förkylning liksom.

Eftersom jag inte kunde deltaga på gympan idag agerade jag fotograf i stället. Härt kommer ett axplock:


Ha det bäst
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: emmsan

ja vad fan är det vi gör med våra fötter egentligen!?

2007-03-13 @ 16:07:07
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: Jessie

fantastiskt vacker bild på mig och isabelle ;P krya på dig med förkylningen :)

2007-03-13 @ 16:56:26
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0