Populär lista även här!

Hej allihopa! Nu är det faktiskt Mattias Karlsson som skriver ett inlägg, Fransson pikar mig hela tiden och nu fick jag faktiskt lite dåligt samvete. Hittade en lista hos konkurrentbloggarna (fiemma). Eftersom jag är trött nu och den inte kostade så mycket energi att göra, så passar den rätt bra nu!
Idag har jag gått i skolan, fått tillbaka ett prov och en inlämning på Religionen och är riktigt nöjd. Sen drog jag och Tessan ut på en 10km runda och som för mig avslutades med lite bålstyrka. Kändes ok, lite seg! Jag tog pendeln efter det för att läman tillbaka mina bäcker jag lånat på stadsbiblioteket. Avnjöt därefter en middag på löpet, kebabpytt med vitlöksyougurt! Imorgon ska jag upp 06.20 för att morgonjogga och jag har hål första skoltimmen,är jag en idiot om jag morgonjoggar då? 90% av ni som läser skulle svara JA! Men, morgonjoggar tillsammans med gänget är så härligt! *hmmm* AJJA, godnatt, nedan följer listan:

( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
( ) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) spytt i en bar
( ) ätit sushi
(x) åkt snowboard
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
() somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
() blivit rånad
(x) vunnit en tävling
( ) dansat i månljus
(x ) hatat ditt utseende
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
() varit vilse
(x) simmat i havet
(x) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) fått en önskan inslagen
( ) ätit hund/katt-mat
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) ätit en familje pizza helt själv
( ) snattat saker för över tjugotusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0