Snälla vänner..

Hej, idag klockan 07.00 väcktes jag av skönsjungande löpargymnasiekompisar...måste näma Frasses fanfar, den var klockren! Jag fick en liten pannkakstårta, ok liten var den då inte..sen öppnade jag två paket. De ena fick jag av Linnea och innehöll ett silverarband, skitsnyggt..har på mig det nu! Det andra paketet innehöll en tavla med ett förstorat kort på mig och Frasse som äter glass, kul bild och ett minne att som kan förvaras i all oändlighet!! Det var en av de bästa morgonarna ever!
Sen blev det träning, distans och skivstångsstyrka...var lite sleten, men inte så kontigt...de hårda backintervallerna satt kvar i benen!!!
Jag hade bara en lektion i skolan idag, Matte B, och vi fick tillbaka våra prov och jag är jättenöjd med det, ännu en födelsedagspresent! Efter lektionen fick jag stressa till löp, packa lite snabbt för att sedan bege mig snabbt till pendeltåget, för att senare lämna centralen mot Hallsberg!!
Nu väntas mat hemma i Askersund, mysigt, men mamma har hets och pappa går bara runt...anledningen är den att min storebrors flickvän ska komma hit och mamma och pappa har inte träffat henne ännu..herre gud alltså!! Den dagen jag tar hem en tjej ska jag inte berätta ngt för de, skulle vara kul att se deras miner..

//matte!

Kommentarer
Postat av: Jessie

men du fyller väl inte år förrän på söndag :O? vad har hänt med frasse? har han tappat bort lösenordet till bloggen :P? gla påsk!

2007-03-31 @ 00:33:27
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0