WOOOOOOOOOOOOW!

Nu har Frasse och matte + hela löpargymnasiet tillbringat 2 veckor i Portugal och jag låter rubriken tala om för er ur kul det var där! Över 20 grader och klarblå himmel 95% av tiden..perfekta träningsmöjligheter, god mat (speciellt italienska glassbaren som vi hängde på) och härlig stämning! Det var nog bland det bästa jag varit med om!! Jag kommer leva på det här ett tag framöver! Just nu är det lite sent och jag är trött, men jag lovar att det kommer bilder och annat smått och gott...jag tog nämligen över 300 bilder, det ni! Det strulade dock när jag skulle ladda upp de på bloggen, men men! Nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa gamla runners, det är livet..kul va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0