Do not worry

Hello, I am back from my visit in Uppsala! Ni behöver inte vara rädda, jag är precis samma Mattias Karlsson nu som innan. Det  var inte så konstigt som jag trodde det skulle vara..jag nade förväntat mig skrikande pensionärer och ett stort ända kaos, men som tur var det en föreläsare från England där och berättade utifrån sina egna erfarenheter om guds inverkan i Världen. Han berättade om en kvinna som hade en tumör i mage stor som en basketboll, en annan som hade ett amputerat ben och en annan som var både döv och stum. Alla har förstårs blivit heelade av gud och har inga besvär längre.
Annars idag har det varit lungt..en distans med Tessan som vanligt, alltid lika trevligt. Vad pratade vi om idag? Det håller vi nog för oss själva, men vi gick på slutet av distansen pratade vi om våra familjer och vu upptäckte att våra mammor är väldigt lika. Therese Sjöström, hur ska vi klara oss hela sommaren utan våra distanser..hoppas vi ses i Halmstad v. 28!!
Jag har också fått tillbaka mitt matte B kursprov och det gick visst jättebra :D Hitills har skolan surfat på en framgångsvåg..men jag fruktar trean.

Nu är det dags för en god natts sömn..jag har den 105:e sovmorgonen irad typ..gött!


Må gud vare med er och jesus älskar er i alla lägen, kom ihåg det!


Amen Matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0