Hemma!!

tjohoo, vad härligt att vara hemma...tog långhelg en dag extra för idag hade jag inga lektioner jag behövde gå på. Så jag befinner mig i Askersund, har precis gått ur med hunden och kollat på när jessica och jesper (mina syskon) hade konditionstest på gympan..de sprang på bra, kanske var det för att jag var där? Nu ska jag snart sticka ut och springa en mil, men först ska jag göra lite körkortsfrågor och kanske plugga lite på mitt religionsarbete. Nu kom jag på en till sak jag har att göra, jag ska kolla in vart jag och frasse ska bo när vi åker till göteborg om lite mer än en måndad..det är världsungdomsspelen!! Vi måste ju ha någonstans att bo, men dt är fullt i nästan hela göteborg..
hare bra../matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0