I mediasalen!

Hej mina vänner!

Jag sitter nu i textsalen på mediaavdelningen i skolan. Vi hade ingen riktig lektion idag, istället hade vi en så kallad fokusgrupp som skulle brainstorma fram nya ideer kring receptionen och datorerna. För att riktigt få igång vårat engagemang så fjäskbjöd skolledningen på fika samt två biobijetter! Så nu kan jag gå på bio imassor, fick nämligen två för två veckor sedan på ett annat liknande forum hehe.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv för då är det dags för mat! Tills dess tänkte jag ta lite roliga bilder och lägga upp här... Haha!


Ja, så här kul har jag just nu!
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha!! De ser ju inte ut å vara du=P roligt roligt... men du...Du bjuder väl med mig på bio nu när jag skriver så snälla saker;) Puss

2007-05-02 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0