Motorvägen :O

Jag övningskörde med min pappa, som äntligen efter två år har blivit godkänd som handledare. Det blev ett långt och givande pass. Närmare bestämt tre timmar som avlutades på motorvägen mellan Sandviken och Gävle (the bitch know the place;). Kände mig ganska duktig även om de tre timmarna innehöll minst lika många tabbar som framsteg. Menmen. Pappa har lånat manuellväxlad bil över helgen så det blir åka av såväl immorgon som på söndag. Känns som att det är kontinuerligheten som jag behöver. I övrigt har det varit en riktig slappar dag. Har ägnat mig åt aktiviteter som surfning i soffan, reta gallfeber i lillebror, läst mentala guiden och uppdaterat mig om det senaste Gävle-skvallret genom ett samtal med min vän Yee Fan. Hon och Daniel ska förövrigt komma hit om en timme. Vi ska spela Risk eller Monopol. KOmmer nog bli supertrevligt.

För att dra till ovanstående inägg lite ytterligare uppmärksamhet lägger jag upp denna, hittils opublicerade, bild, från två helger sen. Kändes inte helt oväsentligt efetsom ingen har sett den än:D Kommer fler
Ha det bäst
Kramen
Frasse
image80

Kommentarer
Postat av: matte!

får vi göra om!!!

2007-05-20 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0