Svävar på moln

Blev lite överaskad av inlägget innan, tack Frasse. Ja, som ni nu vet klarade jag körkortsteorin igår...wow! Var nervös innan och jag kommer ihåg så många detaljer från att jag i förgår gick och la mig tills att jag satt på pendeltåget hem, med bredaste leendet och kände mig så jäkla nöjd. Att en rödhårig tjej som såg ut som Maggie i Dennis (om ni nu sett det) och gick in helt allvarlig till provet innan mig och kom ut gladare än gladast..hehe, och när jag skulle gå in i fotoautomaten och ta kort, det var ett under att jag fick fram ett leende pga nervositeten. Jag blev nöjd med kortet..

Nu om några timmar ska jag bege mig till Uppsala och Livets ord för ett obligatoriskt studiebesök..ska bli lite kul! Får se om jag ens kommer tillbaka, jag kanske blir såld på gud - gud är mitt allt jag vill inget annat än att dela hela mitt hjärta, min själ med gud och han, åååå..uppenbarar sig för mig. Det är väl som det brukar låta :D



gudsjänst med livets ord


Kommentarer
Postat av: nattis

grattis ! Hoppas det går bra på uppkörningen också ;)
Kram*

2007-05-30 @ 13:53:28
URL: http://nattsnatts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0