Torsdag!

Sitter med matbrickan mellan tangentbordet och mig. Detta kvällsmål bestog av gröt och limpmacka..å intressemyran bet mig! Vilket mål är godast: frukost, lunch, mellanmål eller middag....? Jag kan aldrig svara på det, men jag måste nog säga middagen, eller lunchen när man är riktgit hungrig.
Idag har jag tränat två gånger och båda gångerna regnade det. Men känslan var bra även om det är tråkigt med kalla och blöta fötter. Vad mer har jag gjort idag?? Jag har pluggat relgion, bara slutsats kvar och det är bara att skriva något käckt. Jag har städat mitt rum, pluggat körkort. Kollade lite i pappas gamla fotoalbum och det är stört hur lika vi är, det är ärligt talat som att se sig själv..skrämmande!
Imorgon blir det träning, mera plugg av religion och körkort..men det bästa av allt: om allt går enligt planerna så ska jag träffa Karro och Sofie som jag inte träffat sen jullovet!!

Här är Ukrainas bidrag i Eurovision song contest som kom på andra plats, alltså jag tycker den är ganska kul: http://www.youtube.com/watch?v=mzJBspWwMsI

/matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0