Årets segermiddag!

Hej och halå!

Jag är precis hemkommen från en mycket trevlig och numera traditionsenlig middag. Jag pratar naturligtvis om min segermiddag. Min käre morbror tillika min second coach Torbjörn gav mig liksom förra året en tid på 800m som jag skulle slå. Eftersom jag gjorde det, till och med med råge, bjöd han mig och AnnaKarin på middag på Akropolis Taverna. Maten var gudomligt god och till efterrätt tog jag någon grekisk bakelse. Förutom att servitören var lite svår att få kontakt med så var det helt suveränt. En mycket bra tradition som måste fortsätta. Tobbe la tidigare idag ut en förfrågan på bloggen vilken tid ni tycket jag ska slå nästa år. Eftersom han inte fick något svar blev utmaningen så här istället: Om jag springer under 1.55.00 nästa sommar bjuder han mig på middag. Men om jag inte gör det, får jag bjuda honom. Jag behöver väl inte säga att jag Antog utmaningen! :D

Imorgon bär det av till Örebro och Gustavsviksbadhus. Sen ska det sjungas SingStar hos Matte. Yee kommer vara i extas:D

image247

Ha det bäst!
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: matte

Yee i extas..precis som jag vill ha det :D

2007-10-31 @ 22:39:04
Postat av: Yee

Jag var väl mest trött efter badhusvistelsen. :P

2007-11-03 @ 23:08:08
URL: http://hiuyeefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0